Lördag

Mitt vikariat är nu slut, men for och vickade torsdag och fredag. Ska även vicka på måndag kväll igen :) Känns helt konstigt att vara ledig två dagar i rad! Andra perioden jag jobbade var jag aldrig ledig två dagar i rad, på sin höjd hade jag en ledig dag, sen hade jag kort kväll dagen efter.
 
Igår jobbade jag till 17.00, åkte direkt till gymmet där Fredrik och Emilia väntade. Körde på ordentligt! Åkte hem för att duscha och äta lite innan vi började åka mot Långtjärn för att hälsa på hos Löken som hade fest :) Löken ville ha mig till å dricka, men efter en cider kände jag att de fick vara nog. 5 timmar sömn, 10 timmar på jobbet och 2 timmar gym hade sugit ur alla mina krafter ;) Kämpade tappert i bilen med att hålla ögonen öppna, men när vi passerat Töre föll ögonlocken ihop.
 
Idag har jag inte orkat göra mycket, mest tagit det lugnt. Men gymmat har vi gjort idag! Vi har varit riktigt flitiga tycker jag :) 1½ - 2 timmar varje gång vi är där, och så var torsdag en vilodag, kände att vi inte orkade stressa då jag skulle jobba kvällen.
 
Husrenoveringen står still för tillfället, men imorgon ska Fredrik och Kjell åka och hämta grejer som behövs :) Till veckan någon gång ska det komma någon och mura om skorstenen, det behövs! haha. Ser ut som att den varit med om ett världskrig! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0