Inlagd

Har blivit inlagd på sjukhuset i Sunderbyn.
Nej, jag mår inte bra.
Jag är hungrig, trött, arg, ledsen och vill bara hem.
Ligger och väntar på operation. Har ännu inte fått någon tid, de blir av när läkaren "får en lucka". Känns ju tryggt att veta att man ska pressa in mig där det finns lite tid. Skulle inte förvåna mig om jag inte ens blir opererad idag, utan får ligga en hel dag till och bara vänta.
Är less på detta dropphelvete. Får inte äta eller dricka, ingenting får jag ha i käften. Vill åtminståne dricka ett glas vatten, men icket. Har gjort en beställning av Fredrik, har sagt vad han ska köpa så det finns färdigt sen när jag får börja sätta mat i käften igen.
 
Tur att jag har Fredrik. Hade aldrig klarat mig utan honom. Han försöker ställa upp så gott det går.
Vad det är jag ligger inne för orkar jag inte gå in på nu. Jag måste få slicka mina sår först.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0