fan fan fan fan..

Jag tror inte jag klarar av det här.
Funderar på att klippa sönder lite kablar här hemma, så att jag inte kan gå ut på internet eller se tv.
På tv ska det hela tiden visas upp kvinnor som föder barn.
På nätet går det ju fan inte att vara, varenda jävel berättar nu om att dem plussat och hur glada dem är, att det snart är dags för förlossning..
Vårat väldigt efterlängtade plus är borta.
Jag har ingen förlossning att se fram emot nå mer i april.
Vill bara lägga mig ner och ge upp. Orkar fan inte mer. Sen har jag den där förbannade skolan att tänka på. Men när jag mår så här dåligt så orkar jag fan inte med den heller.
Hur fan ska jag klara det här?
 
Att ha förlorat en äggstock/äggledare är som en fis i rymden jämfört med hur ledsen jag är över att lill fröet nu är borta. Så länge som vi väntat på det där förbaskade plusset..
 
Värdelösa jävla kropp som inte duger till annat än att ge mig en massa smärta..
 
Den där lyckan alltså..
Vi hade just börjat fundera på hur vi skulle berätta för våra familjer.
Våra leenden i smyg när Fredriks familj varit i närheten, våran hemlighet.
Nu vill jag bara gömma mig. Vill inte träffa någon.
Vill inte höra en massa "hur mår du?" från alla håll. Ja? Hur fan tror du att jag mår?!  Jag mår SKIT.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0