Torsdag

Fattar inte varför jag ska ha så svårt att somna om nätterna.. Okey, en anledning är ju att jag vaknar så sent om dagarna, men tycker ändå att jag borde somna ganska snabbt, men icket. Ligger och vrider och vänder mig i över en timme innan jag lyckas somna. vågar inte ens titta på klockan eftersom jag är rädd att bli piggare när mobilen lyser upp..

När jag vaknade idag så hade Josse messat, så blev att snabbt kasta i sig några mackor och sedan hoppa i bilen och åka till Kalix för att umgås :)
Blev att fara på Brukshundklubben och släppa hundarna, var dock redan folk där så blev inte att vi tränade agility, blev en liten skogspromenad istället :) Lika roligt var väl de :)

Nu är man hemma igen och ska fixa iordning någon låtlista på Fredriks dator så man kanske blir taggad till att städa. Blir väl att diska först, då diskmaskinen verkar ha sagt upp sig, blir inte alls rent även om jag kört maskinen 3 gånger redan :S Ska försöka se om jag hittar felet, om inte, så får gubben ta och kolla på diskmaskinen i helgen..
Så aa. Där är planerna för resten av dagen, städa. Städningen känns viktigare för tillfället. Lotus har fått springa av sig i skogen ett bra tag så tror jag får stå över cyklingen idag. Vill ha det städat nu här hemma!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0