Söndag

Idag blir det att inte sitta vid datorn så mycket.
Fredrik har fått ett städryck och vill nu att jag ska hjälpa honom, och vad gör man inte för sin gubbe? :)

Vet inte vad fan det är som låter här utanför, men irriterande är det!
Brummar och har sig hela tiden. Gaah. Typ som att de är en traktor som brummar omkring på våran gård, fast att det inte är på gården det är :S

Annars då?
Ja jag ska som sagt ta tag i dammsugarn och dammsuga vardagsrummet, resten har Fredrik dammsugit :) Sedan är det dammtrasan som gäller!
Ikväll ska vi på bio! Var länge sedan sist! :) Ska och se Jägarna 2 :) Fredriks mamma hade bokat biljetter åt oss :) Blir jag och Fredrik, svärföräldrarna, Fredriks lillebror och så Daniel och Nina från Flen som kommit upp idag :) Kommer säkert bli jätte trevligt! :)

Nå, nu ska jag börja städa innan Fredrik bränner sina proppar för att jag sitter vid datorn ;D  haha. Nä, skämt åsido :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi såg Jägarna 2 igår, den var superbra! :D

2011-09-04 @ 18:13:32
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0