Söndag

Huvva. Tycker inte alls om söndagar längre..

Idag blev jag väckt av Fredrik vid tolvtiden.
Varit in till Kalix och handlat, vi passade då på att gå en sväng med hundarna så de fick lite hjärngympa :) Hundarna tyckte det var skitroligt med nya dofter, speciellt Lotus, han försökte hela tiden sätta nosen i marken :)

För ett tag sedan lagade vi massa mat. Hade en massa plättar som jag inte visste vad jag skulle göra av, så jag gjorde ett gäng med Crêpes. Min matlust var som bortblåst när maten var klar så smakade bara en, och det blev såå gott!
Sedan gjorde jag och Fredrik Enchiladas, dem har jag tyvärr inte smakat men Fredrik tyckte det blev svinigt gott :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0