Onsdag

Lyckades inte vakna tidigt idag heller, men imorgon är det andra bullar som gäller! Börjar jobba kl 8.. Ska bli intressant och se om man vaknar.. Har iallafall beställt väckning av Fredrik när han ändå vaknar tidigt :) Får hoppas han kommer ihåg att ringa mig, det gjorde han inte idag, hehe.

Dagen har bestått av.. Ingenting.
En kort cykeltur med hundarna, hade inte samvete att se dem så uttråkade längre. Så flåsandes cyklade jag sakta iväg.
Annars bara legat i soffan. Har tungt som fan att andas. Hatar verkligen att vara förkyld. Fattar inte varför jag skulle bli sjuk igen, jag var ju de förr förra veckan.. Så en vecka han jag vara "frisk"..
Har nu börjat nysa ut hjärnan, så hoppas verkligen att det inte blir värre till imorgon.. Skulle egentligen jobbat idag, men valde att stanna hemma pga att jag haft så tungt att andas.
Funderar på att ta min super hostmedicin.. Har gått och småhostat hela dagen också, mest för att det kittlat så förbannat i halsen och det har inte hjälpt att harkla sig, så då har jag fått hosta istället.. Usch, gruvar mig för att ta den där hostmedicinen, den smakar skit. Men om den kan hjälpa mig att andas lättare så är de väl värt att halvkräkas.

Nä. Ska väl gå och tvinga i mig den där äckliga hostmedicinen och sedan försöka sova.. Blir att sova på soffan, för det funkar verkligen inte att sova i sängen, jag klarar inte av att stiga upp på morgonen för att jag ligger så skönt.. hehe. Förresten, dusch först, innan jag ska sova..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0