Måndag

Skickat iväg Fredrik för snart två timmar sedan :( Saknar han redan och vill ha hem honom..

Får se vad man hittar på denna vecka. Finns inte sådär jätte mycket att göra.. Städa gjorde vi ju igår, så hmm.. Tvätta behövs, men just nu kan jag inte tvätta något då torkstället är fullt..
Kanske får ta en vecka full med träning med Lotus, massa lydnad osv.
Äh, jag får se hur man gör.. Åka in till Kalix och handla måste jag iallafall göra i veckan, tror jag tar och gör det imorgon..

Tror jag ska ta mig en cykeltur med Lotus idag.. Måste bara fundera på vilken väg vi ska ta osv. Brukar ta kvarnudden där jag kan ha han lös, men nu när älgjakten dragit igång vill jag helst inte ha honom lös, då jag inte vet vars dem har sina pass å så..
Kanske får bli en promenad istället.

Nå. En frukost skulle sitta fint. Får nog gå ut i köket och gräva i lådorna och kylen efter något att äta..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0