Måndag

Wohoo! Vaknade lite efter 8 idag när min mobil ringde! Var helt i sömnen när jag svarade i telefon, såg inte vem som ringde då mina ögon hade svårt att öppnas ;D haha. Så gissa min förvåning när jag hörde att det var Svarvare! Har inte pratat med honom sedan studenten, så var riktigt roligt att höra av honom :) Har själv inte tänkt tanken att ringa.. Nå, någon som har hjärnan på rätta stället ;D haha.

Idag är det bara arbetsförmedlingen som står på schemat. Behöver egentligen inte fara dit just idag, bara det blir gjort i veckan. I brevet jag fick stod de bara att jag under v.38 ska "komma till arbetsförmedlingen för en träff men en handläggare från min bransch för att få stöd och hjälp i arbetssökandet". öööh ok? Min bransch? De jag är utbildad till duger jag inte till att jobba med och det har jag sagt också. Ingen vill anställa en som gör arbetet så sakta som jag gör, och inte kan så mycket.
men men. Måste ju ändå fara dit, så tänkte få det gjort idag, så slipper jag börja stressa med det senare i veckan.
Nå, nu ska jag se om jag hittar något att äta till frukost..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0