:)

Jägarna 2 var riktigt bra! :)
Den hade dock varit bättre om jag inte hade fått så förbannat ont i arslet av stolarna ;p haha. Sista halvtimman trodde jag att svanskotan skulle gå i tusen bitar ;D haha. Sedan blev det så förbaskat varmt eftersom stolarna är på tok för små och tätt ihop, och så hade jag Fredrik och Simon vid mina sidor, så det blev riktigt trångt och varmt för min del ;D haha.

Annars?
Fått reda på att vart jag mest troligt kan få mig ett extraknäck! Suvve! :D Måste nu bara på något sätt få fram numret så jag kan ringa dit och prata lite :) Så nu håller jag tummarna!

Nu ska jag umgås med Fredrik, han åker till Gällivare först imorgon på morgonen :) Blir dock längre ensamhet för mig istället i veckan :( Men jag ska nog klara mig..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0