Du tror ju!!!

Hahaha.
Sov borta hela dagen igen, men blev väckt utav att det ringde från Folktandvården! Nu jävlar har dem bråttom med att få mig dit när jag måste betala själv! I Happis dessutom! Skulle inte tro det va! Mina räkningar är viktigare än mina tänder för tillfället. Fick säga att jag flyttat till Kalix, så om jag far till tandläkaren så ringer jag själv till Kalix och ber om en tid, plus att jag är arbetslös och inte har råd med något tandläkarbesök just nu. Hon började kackla om nå jävla bidrag eller nå, fick avbryta henne och säga att jag fortfarande inte har råd med något tandläkarbesök, med eller utan bidrag eller vad fan de nu var.

Aja. Idag verkar regnet hålla sig borta, så det blir att cykla! Wohoo!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0