Söndag

Tror jag gjorde en jävla tabbe som började på den här utbildningen.
Jag fattar INGENTING. Jag är inte alls nöjd med mina svar, dem SUGER. Jag fattar inte frågorna och gissar mig då fram till vad svaret kan bli.
Sedan att det ska redovisas MUNTLIGT! JO TJENA. Det går att räkna på 5 fingrar hur många gånger jag redovisat i mitt liv. Jag klarar inte av det.
Till torsdag ska jag ha förberett ett jävla ROLLSPEL. Jag har börjat en uska utbildning, hade jag velat spela teater så hade jag väl börjat någon sådan utbildning.
Känner mer och mer att detta är ett stort jävla misstag. Jag bläddrat igenom boken såååå många gånger nu när jag letat efter svar. Vill nu bara bränna upp boken och hoppa av utbildningen. På nätet hittar man ju fan ingenting heller.
Jävla värdelösa skit.
Hade jag fått göra frågorna i boken så hade allt varit så satans mycket enklare. Men neeeeej, mitt liv får fan aldrig vara enkelt, det ska vara som att gå på taggtråd hela jävla tiden, aldrig får man ha det lite enkelt.
Sedan, intervjua en gammal människa? Vem fan skulle de vara? Har ju inte direkt så stor lust att klampa in på ett äldreboende och typ ropa: "EY, du gamla människa! Får jag ställa några frågor?!"

Äh. Vette fan hur jag ska göra. Men såhär får det inte vara, att man blir skogstokig efter bara en vecka.
Får väl se hur det går på tisdag, eftersom jag inte kommer ha kunnat göra uppgifterna.
Tror dock att jag inte kommer klara av detta, eftersom jag tydligen blivit så förbannat trög och inte fattar ett skit.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0