Söndag

Hatar att vakna upp på morgonen med täppt näsa. Den här förkylningen vägrar att ge sig, och är som värst när jag vaknar. Får ta hur mycket nässpray som helst för att få upp stocket i näsan.. usch.

Idag hann jag i princip inte vakna till liv så åkte jag och Fredrik iväg, inte någon lång bit, bara en bit, för att prata med hans pappa. Någon har tjuvskjutit en älgko och den låg slaktad en liten bit ifrån oss.. Polisen hade varit där och fått fram bitar av kulan också, de fick fram så pass mycket från kulan så att man kan se "mönstret", hittar inte det rätta ordet just nu. Mitt huvud vill inte direkt samarbeta.
Förstår inte varför man ska hålla på med tjuvjakt. Det förstör bara för alla andra.. Men men, inte så mycket man kan göra åt det, det finns ju egoistiska idioter här i världen. Får hoppas att det kommer fram vem de var, så den jäveln kan få sitt straff.

Efter att vi pratat med Kjell så åkte vi in till Kalix och köpte snus och kattmat.
Känner mig hängig igen. Ont i hela kroppen, skrek som en tok när Fredrik försökte smörja in lite Zon på de ondaste ställena.
Hoppas verkligen inte det är feber på G igen, för då blir jag tokig.

Nä, nu ska jag "pyssla" lite innan jag lägger mig i sängen.. Inte mycket kvar nu innan mitt projekt är klart att användas! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0