Förvirrad

Jag är som en virrig höna just nu.
Lyckades få tag i studiematerialet. Nu sitter jag här som ett jävla frågetecken. Fattar inte någonting. Förstår inte hur det här med Komvux går till.
Nu har jag börjat med en kurs, men nästa då? Vet inte vem jag ska ställa mina frågor till när det gäller de kommande kurserna.
Tittade igenom schemat, och får panik! Om 3 veckor ska jag ut på praktik, men vafan. Då vet jag inte om de är dem som sätter ut en någonstans, eller om man ska söka själv!? 3 veckor är inte långt borta, så jag blev väldigt stressad över det..
Sedan böckerna, bara denna bok som jag har nu till den här kursen.. I papprena jag fått så står det 3 olika böcker, så vette fan vilken som gäller. Men de kanske inte spelar någon roll, bara de är någon liknande? Boken jag har stod åtminståne med på litteraturlistan..

Direkt jag kom hem så satte jag mig ner och påbörjade ett mail till läraren. Hade en massa frågor men när jag väl satt med mailen framme så kom jag inte ihåg en enda fråga. Lyckades till slut klämma fram några frågor, så får hoppas läraren svarar snabbt så jag får någon information och slipper känna mig såhär stressad.

Nå. Ska ta och fixa något att äta innan jag sätter igång med första uppgiften som ska skickas in idag.
Egentligen borde jag ju vara van vid detta, stressad och oinformerad om hur saker går till, de var ju liksom vardagen på Naturbruks.. hehe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0