.....

For in till Kalix, plockade upp Josse och så åkte vi till Folkan för att se om studievägledaren var där, tyvärr så var hon inte där idag. Får hoppas hon är där imorgon då.
For på Chili och kollade på kläder, fick med mig två tröjor :D En stickad tröja och en tunnare. Älskar den stickade, kunde inte låta bli att ta på mig den nu ;p hehe. När jag får pengar så ska jag köpa mig lite fler stickade tröjor, är så mysigt att ha de då det är kallt ute.
Kollade runt i lite affärer innan vi stannade på Myggan och fikade lite :)
Hämtade upp Texas och åkte hit och och hämtade mina pojkar och så for vi ut i skogen och släppte vovvarna så de fick springa av sig :)
Satt och surrade med Josse ett tag innan Matte kom och hämtade henne :)
Var riktigt trevligt idag med andra ord! :)

Ska väl nu ta och sätta mig och plugga. Känner mig inte allt motiverad till det, men jag måste.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0