:)

Två timmar lektion, inte alls farligt :) Konstigt ändå, på Naturbruks, eller annan skola som jag gått på för den delen, har man blivit så fruktansvärt uttråkad och velat somna efter en timma. Men nu går det hur bra som helst att sitta i två timmar :) Några gäspningar blir det, men inte mer än så :)
Även om jag fått med det mesta i uppgiften så antecknade jag för fullt, tänkte att det kan vara bra att repetera och få in lite andra ord i mina anteckningar :)
Fick även min studieförsäkran undertecknad, så den var jag och postade när jag skulle hem :) Skönt, då kommer det snart liiite pengar in på kontot :)

Ska strax börja plugga, måste bara vila huvudet ett litet tag till :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0