:D

For in till Kalix och var med Josse, fick följa med henne till barnmorskan :D Var riktigt häftigt att få höra hjärtljuden! :D Har ju hört tidigare, men det är ju så många år sedan så man knappt kommer ihåg. Så det var verkligen roligt att få följa med Josse :)
Längtan efter en egen bebis blev ju inte direkt mindre, men förhoppningsvis så är det snart min tur! ;) hehe.

Var och handlade en sväng innan jag åkte hem, så nu har jag äntligen mjölk i kylen.
Har fixat en kopp varm oboy eftersom jag fryser så mycket. Blev verkligen kallt där på slutet när jag och Josse var och lät hundarna leka av sig :p

Ska väl ta och börja plugga nu så det blir gjort.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0