Torsdag

Åååh så skönt det var att få sova länge idag! Sov egentligen ganska dåligt inatt, vaknade och tittade på klockan en gång i timmen typ. Steg inte upp förrän halv elva, men det kan behövas! Börjar praktiken halv fem och slutar halv tio. Jag blir trött fort när jag åker bil när det är mörkt.
Får se vem jag ska vara med idag. Har som ingen handledare än så man får väl se.

Igår när jag kom hem från praktiken somnade jag sittandes i soffan. haha. Satt i soffan med datorn i knät, började böja huvudet från axel till axel, och när jag tryckte huvudet mot höger axel så somnade jag. Lotus fick för sig att skälla, blev skiträdd och höll på att kasta datorn åt helvete. haha.

Ska väl ta och göra upp eld nu i kaminen så det blir lite värme i huset innan jag åker iväg.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0