Onsdag

Då har jag även klarat av denna dag. Gick lite segt efter lunchen, kände mig inte alls på topp, ville bara hem och sova :p hehe.
Hämtade posten när jag kom hem och såg att vi fått Engelsons katalogen, suttit och bläddrat igenom den och nog finns det lite grejer som jag vill beställa :) Typ en fleecejacka och en klövjeväska åt Lotus :) Men jag får se hur jag gör :)

Imorgon är jag ledig, så det ska bli väldigt skönt!! Ska ta mig en liten sovmorgon och alla "måsten" kan fara och flyga! för jag ska inte göra något som jag inte vill! ;p
Kan fortfarande inte släppa att jag ska vara på praktik under hela helgen :( Känns så tråkigt att vara borta när Fredrik är hemma :( Men men, en helg måste jag kunna leva med :)

mm.. Nää.. Lägga sig ner och glo lite tv låter lockande! Borde väl egentligen fixa någon slags middag, men orkar inte.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0