Onsdag

Fyy in i..... vad svårt det var att stiga upp idag! Lyckades efter många om och men stiga upp halv 6.. Jag är verkligen inte någon morgonmänniska!

Ska nu börja gå ut och starta bilen så den hinner bli lite varm innan jag åker iväg mot praktiken :)
Idag kommer dagen bli lite lugnare, någon gång efter tio åker jag iväg mot Kalix för blodgivning, sedan far jag hem och släpper ut hundarna och äter lunch innan jag åker tillbaka till praktiken :) Efter att jag lämnat blod kommer jag inte våga röra på mig sådär jätte mycket, så kommer väl mest att bli att sitta och titta på gamlingarna. haha.

Är sååå pirrig i magen! Verkar som att Josse och Matte ska få deras bebis! :)
Känns så spännande och är så glad för deras skull! :) Kommer gå som på nålar idag till jag vet att allt gått bra :)

Nej, nu måste jag gå ut och starta bilen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0