Måndag

Gick bra att vakna på morgonen, och lyckades även ta mig igenom mina 5 timmar på praktiken :)
Kramades lite med Fredrik när jag kom hem och sedan har jag nog inte gjort så mycket vettigt. Mest irriterat mig på att det luktar kattpiss i hela huset. Sigrid är inne i sin första kåtperiod efter bebisarna, och nu har kisseriet börjat. Var så innan hon fick bebisarna, hon var "kåt" stup i ett, och varje gång så kissade hon överallt i huset.
Vill bara riva håret från skallen.. gaaah. Har fått börja morgonen 2 dagar i rad nu med att torka upp hennes jävla kiss. Ut släpper jag då henne inte, absolut inte nu när hon är i en sådan här period, vägrar ha mer kissebebisar. Nono..
Fattar mig inte på den där katten. Hundarnas matskålar, vattenskålen och köksön är hon helt tokig i, de ska man verkligen kissa på! Upptäckte nu att hon varit i Felix matskål igen och kissat.. Felix blev helt tokig i sin matskål, jätte trevligt att han går där och trycker pannan i kisset..

Fredrik fick åka och hämta mat i Sangis, orkade inte börja kocka.. Slutade ju inte så bra, när jag ätit hälften så vet jag inte vad som hände, men hela skiten ramlade ner på golvet och så hade jag hälften av det som var kvar på v-rums mattan.

Nå men. Något trevligt har iallafall hänt idag.. Vi beslutade oss för att göra något lite smått spontant och for på bio :) Breaking Dawn var hur bra som helst! :) Hade höga förväntningar och blev inte alls besviken! :) Kanske beror på att jag inte läst boken på länge och då inte kan sitta och jämföra som jag gjort med de andra filmerna ;) hehe.

Nee.. Ska börja göra mig redo för sängen, sjukt trött, känns inte mänskligt för min del att stiga upp halv 6 ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0