kväll

Jag lyckades efter många om och men fixa det som jag skulle fixa ;p hehe. Man är lite klyftig ibland ;)
For till Gabbi en sväng och hälsade på :) Elias var lika charmig som vanligt :)

Håller nu på och eldar inför natten, så man slipper vakna upp i ett svinkallt hus ;p De är inge vidare trevligt!
Blir nog en tidig kväll för min del, känner mig så trött i ögonen idag :p hehe.

Tycker Fredrik kan komma hem NU! Verkar som att han kommer hem med en "ny" bil också på torsdag :D Då vet man vad jag kommer göra på torsdag kväll i minst 1 timme - testköra den nya bilen ;) höhö. Och så är det ju en Mercedes såklart ;) Var länge sedan man körde finbil :) Om man bortser från 123:an, men den räknas inte som finbil just nu, Fredrik har lagrat en soptipp i den så jag kör hellre Golfen då :p


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0