?

Fan vad alla verkar börja julpynta redan nu?! Förstår inte varför man ska ha så bråttom :p Visst, man gör ju som man vill.. Nog vill jag också hänga upp mina julgardiner och ta fram lite mysiga julgrejer, men jag väntar tills det blir första advent! :) Då har jag fått längta ganska länge och uppskattar det ännu mer :) och Fredrik tycker att jag är galen som stressar med julgrejerna redan första advent! haha :D

aja. Pluggandet gick bra, fick uppgiften gjort :) Fortsatte sedan och började renskriva allt jag skrivit i blocket.. Hoh. Är fortfarande inte klar! Höll på i 4½ timme!
Ska nu hoppa in i duschen innan jag lägger mig i sängen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0