Tisdag

Fan fan fan.
Jag försov mig.
Som tur var så sms:ade Josse mig, så jag vaknade :) Vet inte vad fan som hände med alarmet, för jag ställde det innan jag somnade :S Måste ha stängt av det i sömnen. Var fruktansvärt trött när jag väl lyckades somna.

Insåg att jag inte orkade stressa till skolan, så jag satte mig ner i lugn och ro med ett glas med juice. Fått in två till saker på min plansch, så nu får den då duga.
Pluggat lite på omprovet jag ska göra idag. Tror det kommer gå bättre idag än förra gången. Förra gången hann jag inte ens plugga på det, då jag fick kompendiet samma dag som provet var.

Nå. Ska nu ta och göra mig klar för att åka till skolan. Måste fixa lite saker idag med på skolan, fyfan för att dem sätter betygen idag. Kommer kännas så fruktansvärt hemskt om jag faller på 50p.. Fan att det alltid ska vara något som tjaffsar på den där skolan. Dem vet ju dessutom mycket väl om att jag inte har gått skördarkursen! Och jag upptäckte felet först igår.. Jävla skit.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0