Tisdag

För mycket att göra och tänka på för att orka blogga just nu.

I lördags var jag och Fredrik på bröllop, har väl skrivit det tidigare, men det var min mammas morbror som gifte sig med sin kvinna som han haft i 30 år typ :) Var roligt att se vilka man var släkt med, men tråkigt att jag inte kunde någon finska så förstod nästan ingenting :(

På söndag gjorde vi nog ingenting. Hade världens jävla huvudvärk, kände mig bakis, även om jag inte druckit något under lördagen. Smakade endast på bålen för att den såg så god ut, men annars ingen alkohol för min del.
Kan inte komma på om vi gjorde något speciellt.

Igår, måndag.. Öhm.. Sov lite för länge. Råkade sen somna på soffan också.
Fyfasiken vilket dåligt minne jag fått de senaste veckorna.. Dagvild och kommer typ inte ihåg något.

Idag försov jag mig. Men hann ikapp gänget med bilen, som tur var.
Gick och såg på fornlämningar och sedan fick jag åka hem. Skönt att ha det bortgjort!
Fredrik har i flera dagar tjatat efter min fisksoppa, så gjorde den idag till middag. Karln blev då nöjd :)
Ska nu ta och plugga lite. Vill ha bort den här skiten nu!

Hade kunnat lägga in bilder, men orkar inte gå till sovrummet och hämta kabeln. sådeså!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0