Söndag

Blev att åka på Kalix cruising igår kväll. Vi hade absolut ingenting att göra så vi bestämde oss för att åka dit. Blev ju ganska roligt, var så mycket bilar där! Vilket det inte brukar vara!
Kom hem vid 2-tiden, ingen av oss var trött, så vi gjorde oss lite mat, Fredrik åt taco rester och jag stekte mig hamburgare, sedan satt vi och såg på Andra avenyn :) Somnade nog vid 4.30 någongång.

Vaknade idag vid 11, så blev inte så många timmars sömn som jag behöver, men var så fruktansvärt törstig så var tvungen att stiga upp ;p Kändes precis som att jag var bakis, även om jag inte druckit en enda droppe alkohol!
Har inte orkat göra så mycket idag, tömt och fyllt på diskmaskinen, plockat lite skräp, retat Fredrik, grundmålat dörrkarmar och nyss har vi ätit frukost ;p hehe.

Får se vad man hittar på senare. Skulle behöva plugga, men orken är som bortblåst. Vill egentligen bara ligga och läsa en bok, vilket inte är lätt då jag läst ut alla nyinköpta böcker och vet inte vilken av mina gamla böcker jag ska läsa.. Hmm.. Svårt de där med böcker ;p


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0