Måndag

Denna dag började ju inte bra.
Försov mig, kom typ 5-10 minuter för sent till skolan. Såg på schemat att jag inte hade något förrän efter lunch. GREAT! Som sagt, den där skolan är fruktansvärt bra på att lägga upp schemat veckan före!! Nooot. Att det ska vara så svårt.. Suck.
Lunch - mackaroner och köttbullar, med en sås som inte passade mina smaklökar. Men jag åt.
Efter lunch, fick man veta vad man behöver göra i de skogliga ämnena. Var i princip klar. Trodde jag bara hade 2 prov, men visade sig vara en plansch också. Eller egentligen inte, behövde inte göra den, men jag antog utmaningen, för då kan jag få VG i det betyget.
Blev jävligt stressigt.
Få ihop grejerna till planschen.
Köra hem, jävligt stressad.
Få tag på medbedömaren på projektarbetet. Lyckades!
Samla ihop mina projektpapper - åka till skolan.
Skolan - få betygskriterier till medbedömaren.
Åka till Manhemsskolan och lämna papprena.
Åka hem igen och börja med planschen. Gick inga vidare bra, hjärnan stod still till och från, fick huvudvärk och allt gick bara åt helvete. Planschen ser halvfärdig ut. Tack och hej VG.. :( Men jag klarade inte av stressen och pressen.. Måste lyssna på kroppen när den säger nej.
Satt med den där förbannade planschen från 15.15 till 22.45..
Pluggat lite till omprovet imorgon.
Gluttat lite på BB.
Kollat min mail och nu sitter jag här.

huh. En hektisk dag. Glömde totalt bort att äta middag också, trodde att jag skulle svimma, men då kom världens bästa Fredrik med en tallrik med mat. Tur att han insåg att jag behövde mat i mig innan jag tuppade av..
Just ja! Har även hunnit vinka åt Svarvare och Oskar genom fönstret! :D Fredrik såg dem gå förbi här på vägen, så jag vinkade som en idiot (såg att dem tittade hit ;)), öppnade sedan fönstret och kacklade lite :) hehe. Inte alla dagar de händer ;)

BTW, jag har världens bästa klasskompisar :) Kommer nog gråta på studenten, för jag kommer verkligen att sakna dem! Förhoppningsvis tappar man inte kontakten med alla :) Löken kommer jag nog lyckas hålla kvar ;) hehe. Han tyckte också det var lite tråkigt om vi ska sluta vara kompisar bara för att skolan är slut :)
Löken, han är bra! Superdupersnäll. Tjejer, där har ni ett kap!

Näe. Nu måste jag verkligen sova.
Blir dock att sova på soffan inatt. Kissen hade gömt sig i sovrummet, och blivit instängd där, och lämnat en liten överraskning på Fredriks kudde ^^ hihi. Luktar inte gott där nu, så mm. Blir soffan för mig inatt. Orkar inte börja bädda rent där.
Imorgon blir det skolan. Hoppas på en mindre stressig dag. Hade tänkt hinna åka till IKEA, måste köpa nya kuddar åt Fredrik...

En jävligt bra låt!!:

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0