Lägg ner!

Läst halva dagen på facebook: "åånej, vi kommer dö på lördag!", "Jag vill inte dö på lördag :(" yada yada.
ORKA hålla på och tjata! Är ju ändå bara skitsnack!
Det den där snubben håller på och svamlar om får ju till och med teorin om att jorden går under 2012 att låta mer trovärdig!
Här blir det ingen jävla undergång. Jag ska ta studenten först, få en fast anställning, köpa en till Japanese chin och förverkliga min kennel dröm, skaffa häst, få alla barn som jag vill ha, och leva ett lyckligt liv, samma gäller mina framtida barn, SEN får jorden gå under bäst den vill. MEN INTE NU! STFU!
Sådär, nu fick jag slängt ur mig det också!

Pjuh.

Kanske borde gå och duscha?
Ska fråga Fredrik om han tänkt duscha, om han ska det får jag nog duscha i morgon bitti istället.
Hmm.
Sätta bullarna i påsar först.
Godnatt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0