Fredag

Trött i kroppen.
Inte sovit ordentligt då jag funderade över hur fan jag skulle göra med idrotten. Skulle idag på idrott och så fick jag reda på igår kväll att det var.. wait for it... BAD!
Tänkte först vägra bada, men på morgonen lyckades jag ändra åsikt och gräva fram något att simma i.
Simmade 40 längder. Skönt som fan, men samtidigt väldigt jobbigt med tanke på min kondis. huh.
For på skolan och käkade lunch efteråt.
Kommit hem och suttit vid datorn, och burit ut vinterkläder till bodan. Tvättat 2 maskiner med kläder, ska nu och hänga upp lite kläder och sedan sätta på en till.
Försöker få tummen ur röven och ta och måla det sista varvet på "sovrumsväggen" i köket. Har inte blivit av än. Fredrik fick äran att måla lite av taket i köket, men det har ännu inte blivit gjort, så jag får helt enkelt göra det själv! Tänker inte börja tjata på karln ;) Men han ska bannemej passa sig sen om han försöker komma och försöka hjälpa mig med målningen ;) höhö.

Ja, Det är väl lika bra att sätta igång och hänga tvätt innan jag blir för slö i kroppen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0