Fredag

Har inte orkat uppdatera bloggen, har så mycket annat i tankarna just nu.
 
Dagen började med en mindre begravning, Marwin, mitt ena marsvin låg död i buren.. Väldigt tråkigt.. Vet nu inte hur jag ska göra med Elliott, marsvin ska ju inte vara ensamma.. Så ja, jag vet inte hur jag ska göra med honom nu.. Fredrik är då helt emot tanken att skaffa ett nytt marsvin..
Måste fundera på hur jag ska göra med lillkillen som nu är ensam och ledsen :(

Annars har jag inte gjort mycket idag, städat lite i köket och plockat i vardagsrummet. Har inte funnits så mycket att göra när Fredrik varit iväg på hemligt uppdrag ;) Näe, hemligt är det väl inte egentligen, han har varit iväg på en "arbetsintervju" :) Han är väldigt imponerad av företaget och längtar tills han får besked om när han får börja jobba :)
Kan tillägga att han var som ett barn på julafton när han kom hem ;) hehe.

När Fredrik kom hem har vi suttit och planerat lite, har lite planer om vad vi ska göra med gården ;) Är bara pengarna som saknas och sen ska vi sätta igång med lite byggande, grävande och målande ;)
När vi gick där och planerade var det min tur att bli som ett barn på julafton ;)

Men men.. Ska nu lägga mig och mysa med gubben. Börjar bli trött så är snart dags för sängen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0