Bröllop

Den 21 maj ska jag på bröllop, hade totalt glömt bort det! Tur att jag har allt uppskrivet i kalendern på min mobil ;)
Min mommo ringde för ett tag sedan och frågade om Fredrik också skulle komma. Tidigare är det bara jag som blivit tillfrågad, tänkte att det bara ska vara familjen så orkade inte fråga om Fredrik fick komma han också.
Men nu har vi tackat ja till att han också kommer :) Blev med lite kort varsel, vet inte om Fredrik kan komma, för han vet ännu inte hur hans schema kommer se ut på det mest troligt nya jobbet. Det får vi kanske veta på måndag.
Hoppas verkligen på att Fredrik kan komma med mig på bröllopet :) Kommer vara en massa släktingar som jag aldrig träffat (inte kommer ihåg att jag träffat), så kommer vara väldigt nervöst för mig, och med social fobi gör det inte saken bättre. Då känns det skönt att ha en axel att luta sig mot om det blir för jobbigt. Nog för att jag kommer ha min familj och mommo där :)

Men men.
Ska passa på nu att mysa med Fredrik medans jag kan. På måndag åker han iväg för att prata med en chef om ett nytt jobb. Han kommer tillbaka på måndag också (i och för sig är jag ändå inte hemma då), men sen när han får sitt schema så kommer han inte att vara hemma så ofta. Känns lite tungt, men vi ska nog klara det! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

hehe jaa får göra det :>

2011-05-06 @ 19:36:54
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0