BB Simon

Haha.
Fyfan vad jag har fått skratta ått Big Brother! Passar på att blogga under reklamen ;)
Synd att Fredrik inte är hemma och får se allt det roliga! :D hahaha.

Har blivit en grej vi gör varje dag, sitter tillsammans och ser på BB :)
Har blivit extra roligt nu, för jag sitter och retas med Fredrik när vi sitter och ser BB ;) Sitter och oj:ar mig varje gång Simon är i bild ;) hahaha. Skojar om att Simon är min blivande man, och frågar Fredrik om han blir svartsjuk när Simon kommer i bild osv ;)
Låter inte så roligt när jag skriver här på bloggen, men jag och Fredrik har väldigt roligt åt det här hemma :D

Men BB Simon är helt klart något jag skulle tänka mig ;) höhö
Men nu har jag ju min karl, så någon annan lycklig jäveln får ha Simon istället ;) hahaha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0