Trött

Vill egentligen gå och lägga mig och läsa, men måste sitta upp ett tag till för att kunna lägga in mer ved i kaminen. Har inte eldat på hela dagen så det är lite småkyligt här hemma..

Men men. Skulle egentligen farit till Gabbi och ridit med henne, men så visade det sig att Fredrik glömt att ta med mina varma skor till Granån för att sätta dem i skotorken, så de var fortfarande blöta.. Så ja, det blev inte av :( Förbaskade skor som ska ta flera dagar på sig att torka..
När Fredrik kom hem, så käkade vi lite middag och sedan hoppade Fredrik i duschen innan vi åkte till Gabbi och Ricke för att hälsa på :) Trevligt som vanligt, behöver jag ens säga de? ;p hehe.

Kom hem vid 22 tiden, och då satte jag mig för att se på BB ;p
På tal om BB, lite läskigt egentligen hur Rikard bara spårade ur! Han blev ju helt jävla mysko :S
Nääe nu orkar jag inte sitta här och skriva gojja, ska se reprisen av BB som är nu ;p höhöhöhöhöhöhö

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0