Torsdag

Har lite ont i kroppen efter att ha hållt på och skotta av min älskling. Men idag fick jag hjälp utav Josse! Väldigt uppskattat från min sida! :)
När jag blev less på skottandet gick vi in, och så rörde jag ihop till en ugnspannkaka och bjöd Josse :)
Bror min började ringa uti sin stereo och var på riktigt dåligt humör, så slutade med att jag och hundarna hoppade i bilen och åkte iväg mot Haparanda för att se vad som var fel. Var inte direkt något som han hade behövt börja bli arg över, jag fixade det han behövde ;) hehe.
Mm.. Och när jag var i Happis så beställde jag 2 st pussel också :) Har suttit och spanat in ett pussel så länge så nu slog jag till ;p

Väl hemma igen har jag och Fredrik hållt på och måtta som dårar i köket. Mamma och dem har köpt nya kylskåp och frysar, så vi ska få deras gamla :) Inget jag tackar nej till! Är verkligen less på att ha frysen ute i bodan, så nu passar jag på! Gratis är gott ;) Så nu i helgen ska vi hämta kylen och frysen :)
Eftersom vi måste börja riva lite i köket osv, så funderar jag faktiskt på att måla om. Är så less på köket nu, och orkar inte vänta längre på att vi någongång kanske ska byta väggarna mot spånskiva.. Så nu fan ska jag måla om! Tror jag iallafall ;)
Kliar som bara den i mina renoveringsfingrar ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0