Tisdag

Strömmen var borta när jag vaknade vid 10 tiden.. Skitkul.. Fanns ingenting att göra, kunde ju inte tvätta eller något när det inte fanns någon ström.. Använda mobilen kunde jag inte heller typ, batteriet var i princip slut..
Nå, fick tillbaka strömmen vid 13.30 tiden tror jag.. Riktigt irriterande.

Suttit och letat efter studentklänningar igen.. Vill inte ha den som jag beställde, är för genomskinlig och den sitter inte bra över brösten, även kommit fram till att axelbandslöst inte är något för mig, är bara rädd att klänningen ska åka ner..
Får se hur jag löser mitt problem.. Har ju för tillfället nog problem med skolan som det är.. Vem vet, mitt i allt så säger dem att jag inte får några slutbetyg, och då tänker jag ju inte stå där som något fjån på studentdagen.
Men borde fan få slutbetyg, jag har fan kämpat för det här.. Men orken och lusten försvinner ju när man bara för höra en massa skit hela tiden.

Nä. Ska lägga mig och se tv eller något nu.. Finns inget roligt att göra vid datorn..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0