Tisdag

Börjar med att säga att jag och min älskade Fredrik varit tillsammans 2½ år idag! :) <3
Hihi.

I morse när Fredrik kom hem från jobbet och la sig i sängen för att sova började vi prata, är ju tvungen att hålla honom uppdaterad om BB nu när han missar det när han jobbar natt ;) hehe. Men ja, sedan såg jag att han började bli jävligt trött, så höll tyst ett tag. Han låg där med öppen mun, och helt plötsligt rycker han lite på huvudet samtidigt som han piper till (som en liten flicka) :D Sedan tittar han på mig och asgarvar, och sa: "fan jag drömde att jag slog i huvudet!". Det där hände inom loppet på 45 sekunder typ :D
Inte första gången sådant där händer.. Brukar hända ibland då han håller på att somna, antingen gör han något ljud eller en ful grimas, sedan tittar han på mig och skrattar för fullt :D
Ojoj. Knäppis. :)

Aja, nu ska jag gå in till köket och slipa lite spackel, sedan blir det att börja måla..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0