Tatuering!

Nu har jag äntligen fått min tatuering på plats! :D Snacka om att jag är grymt nöjd!
Hade tänkt ha den på underarmen, men blev lite ändrade planer så den hamnade mellan skuldrorna ;)
Spände mig liiite för mycket, så svimmade där i början :D haha. Som tur var så kände jag av det och fick be om en paus. Fick sån där sockergrejs och vatten, sedan blev det svart och sen när jag vaknade till hade jag tappat muggen med vatten och Barsken stod och försökte lägga mig på rygg och lyfta mina ben :D haha.
Satt upp när han tatuerade, blev väl för mycket, efter svimningen fick jag ligga på britsen och då gick det hur bra som helst! Då sved det bara lite. Gjorde mer ont när jag satt upp :S

Nå, är som sagt grymt jävla nöjd!! Barsken är grymt duktig! Kommer att fara dit fler gånger, helt klart! Ska bara se till att sova och äta bättre innan det är dags för en ny gaddning så jag inte svimmar igen ;) höhö

Får se när jag lägger upp bild på tattoon. Den ska vara inplastad tills imorgon typ. Ska byta plast till natten innan jag går och lägger mig.
Kan berätta att det är en så kallad Hyllnings tatuering :) Och så en fin ros i New school stil :) och så är den i B&G :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0