Knä

Fan vad förbannad jag blir på mitt vänstra knä.. Det låser sig hela jävla tiden..
Har haft problem med mina knän i flera år, speciellt det vänstra, men nu började det verkligen bli för mycket..

När jag sitter i soffan eller var fan som helst, så brukar det bli rent refleksmässigt så att jag sätter mig på den vänstra foten.. Mhm, och det resulterar i att det låser sig, och gör svinigt ont att räta ut knäet.. På senare tid har det börja göra mer och mer ont att räta ut benet efter att jag suttit på det, som nyss, ville bara gråta av smärta.. huvva..

Även börjat få problem med knäet när det är rakt, om jag har benen raka på soffan eller när jag ligger i sängen. Då låser sig knäet och here we go again, då måste jag räta ut benet men åt andra hållet, så att säga..
Kan inte cykla längre heller, är alldeles för obehagligt.. Knäet bara knakar och sprätter till för varje tramp man gör.

Har nu bestämt mig för att ringa vårdcentralen imorgon. Står inte ut längre med detta förbannade knä..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0