Trött

Blev ändå inte så mycket gjort idag..
Gabbi och sötaste Elias var förbi en sväng :) Kan fan inte sluta tjata om att han bara är för jävla söt den där ungen! hihi! Charmig som tusan! :)

Väntar fortfarande på att Fredrik ska komma hem, men tror jag ger upp väntandet snart. Har inte hört av honom sen 18-tiden någongång, och börjar bli trött nu.
Blivit så konstig om kvällarna när jag börjar bli trött, blir så himla hängig, varm, tung i huvudet och så blir jag småtäppt i näsan.. Verkligen konstigt.. När jag vaknar på mornarna så känner jag mig inte ett dugg sjuk :S Men på kvällarna kommer det fram och jag börjar tro att jag har feber å en massa :S

Aja. Ska gå ut med en sista gång så att jag slipper göra det sen ifall att jag bestämmer mig för att kasta in handduken :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0