Torsdag

Wops, blev att man sov lite för länge idag ;p hehe.
Fredrik var så smart att han satte igång filmen Gladiator alldeles för sent. Hade redan tvättat ansiktet osv, och när jag kom in i vardagsrummet för att pussa Fredrik godnatt, så kunde jag ju såklart inte slita mig från tv:n. Schiiitgubbe! höhö.

Vaknade idag av att Fredrik kollade vad klockan var, och så skrek han "helvete, klockan är ju halv tre! Nu är hela dagen förstörd!".. och så klev han upp. Kollade själv vad klockan var, och min mobil visade 14.08.
Låg i sängen och myste för fullt, och så hör jag en bil komma ner på gården. Var Gabbi, Ricke och Elias som kom på besök, och där låg jag i trosor xD haha.
Fredrik fick slänga in kläder åt mig så att jag inte behövde komma ut halvnaken xD hahaha.

Känner att jag behöver göra något vettigt idag, som att städa.. Ser ut som ett helvete här nu när jag inte rört ett finger de senaste dagarna pga plugg.
Ska bara samla ork, och så ska jag gå och städa toaletten. Usch vad tråkigt att städa.. Blä blä blä.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0