Torsdag

Idag vaknade man lagom sent igen :) 9.45 :) Inte illa för att vara mig! :) Fick dock en liiite för tidig väckning 6.20 av Fredrik. Han måste ha glömt att slå igång knapplåset för när jag svarade så hörde jag bara en massa prassel.. :p haha.

Försökt att få tiden att gå.. Vill att min gubbe ska komma hem nuuuuu!
Suttit på Swedbank och lagt in lite pengar på sparkontot, känns tungt att dessa sparade pengar snart kommer att försvinna :( Men men, jag får helt enkelt skylla mig själv :) hehe.
Sett sista avsnittet av 3:e säsongen av Tre kronor, håller nu på och försöker få hem den fjärde..
Diskat.
Dammsugit.
Plockat lite skräp, tills jag blev less :p
Varit ute och borstat igenom hundarna, och klippt deras klor.
Haft igång en maskin med tvätt, även diskmaskinen har fått gå ett varv.
Hmm..
Undrar vad mer man ska hitta på för att få tiden att gå?
Se lite tv medans jag funderar på vad jag ska hitta på :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0