Torsdag

Stressig dag igen.. huh huh. Tur att jag somnade hyffsat tidigt igår så att jag orkade stiga upp i morse.
Mata hundarna och ha dem ute en stund innan jag åkte iväg mot skolan.
Tömt skåpet, varit med Josse, Löken, Arvid och Adrian och köpt lite saker till flaket. Målat lite lakan osv. Kunde inte stanna där längre än till 14, var tvungen att åka hem och släppa ut hundarna och börja förbereda mig inför kursen som är kl 18..

När jag kommer hem från kursen ska jag färga håret, fixa naglarna, osv osv..
Hoppas att jag får på mig mina skor jag ska ha imorgon. Myggbetten har svullnat igen och kliar som fasiken. De där receptfria allergitabletterna funkade då inte. Fan också.

Aja. Ska nu ta och värma upp lite rester innan jag börjar packa ihop sakerna som jag ska ha med mig på kursen.. huh huh

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0