Söndag

Stressig dag igår, men fick gjort det som skulle bli gjort.
For på Rajala för att leta efter en ny studentklänning, eftersom den jag redan har sitter så dåligt på mig. Hittade mig till slut en. Blev inte någon vit klänning som man ska ha enligt traditionen. Vit med mönster, men den får duga :)
Köpte nya skor på skopunkten, behövdes verkligen!
For hem till mamma för att käka, men maten hann inte bli klar innan balen började, så den fick vänta tills vi var klara på balen :)
For till mamma och åt och bytte kläder innan det var dags för mig att börja jobba. Fick stå i disken till en början, innan jag fick stå i entrén och sälja biljetter :) Gick väl bra tills det blev ett litet missförstånd, men det rätade upp sig ganska snabbt. Tur att jag har lite humör, för den som kollar på mig på det där sättet, och pratar åt mig med den tonen, den förtjänar då fan inte min respekt. Och jag har inte direkt fel på min syn heller.
Nåja.

Min bror var så fruktansvärt snygg! Han och Erica passade så bra ihop som balpartners! :) Min lillebror är inte så liten längre.. Fyfan vad jag kände mig gammal där jag stod och försökte få foton på dem..
Var även roligt att för första gången se honom lite alkoholpåverkad. Han drack med måtta så länge jag jobbade, och det var verkligen imponerande :)

Idag har jag gjort, ingenting! Sovit halva dagen, var så trött efter jobbet. Var hemma efter tre någongång.


Ååh så fina dem var!! :)
Börjar smått ångra att jag inte ska gå balen...

Kommentarer
Postat av: Bea

Fy dig! Balen + studenten is the shit!! :D

2011-06-06 @ 09:38:45
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0