Söndag

När jag jobbat har jag helt enkelt inte orkar tänka på bloggen. Har inte haft något intressant att skriva om heller. Sen så har ju även Fredrik kommit hem, och då är jag hellre med honom än med datorn :)
Nu så klipper Fredrik gräsmattan, så då passar jag på att sitta vid datorn. Ska snart ut och borsta igenom hundarna. Hårandet avtar inte!
Måste även ta mig i kragen och träna Lotus lite. Kommer ju inte så långt med träningen om jag bara tränar på kursen, man måste ju köra på här hemma också.. Inte blivit när jag jobbat, då är jag så trött och bara velat sova. Men idag är jag ju ledig och måste verkligen träna med honom..

Aja.. Ska se klart det här avsnittet av Tre kronor innan jag går ut och börjar med hundarna.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0