Onsdag

Försov mig idag. Skulle börja jobba halv nio, och vaknade halv tio! K.A.T.A.S.T.R.O.F!!!
Som tur var så gjorde det inte så mycket. pjuh! Men detta får verkligen inte upprepas!
Efter jobbet for jag och mamma och kollade in Elins lägga, väldigt fin! :)
For sen och lämnade av mamma och fick med mig en väckarklocka! ALDRIG mer ska jag lita på en mobil, min mobil är inte ens ett år gammal, har redan haft den på lagning en gång och nu har den börjat jävlas igen. Skitmobil. Är inte första gången den låter bli att ringa på morgonen. Alarmet går säkert, men ljudet kommer inte.
Men nu har jag en väckarklocka ;) yey. Den ska få stå i köket och pipa!

Här hemma har jag varit ute med hundarna, legat i soffan och tagit det lugnt innan jag fick nog och började städa i vardagsrummet. Nu är det rent och fint! Hade velat skura, men har ännu inte fått tummen ur röven och köpt en skurskaft, så golvet får vara skitigt.
Dammsugit hela huset och haft igång en tvätt har jag också gjort :)
Får se om jag orkar städa imorgon. Får nog bli så, och då är det toan som ska få sig en omgång.

Ska nu ta och varva ner litegrann. Ska snart lägga mig i sängen och försöka sova. Jobb imorgon. Kommer bli tungt med 4 dagar på raken ;p


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0