Nöjda grabbar

Det blev inte att gå efter min lista helt och hållet, kastade om sakerna lite ;p Såg ett avsnitt av Tre kronor, betalade räkningarna och åkte sedan till Kalix :)

Jag hittade kompostgallret, takfärgen och rollarna jag skulle ha :) När jag kom hem fixade jag direkt med kompostgallret, och mina grabbar är nu fruktansvärt nöjda! :) De sitter ute på bron och kollar och lyssnar på det som är där ute :) så söta! De kommer in lite då och då för att antingen dricka eller komma och titta på mig en snabbis där jag sitter i soffan ;p haha. Grabbarna, speciellt Lotus, är verkligen noga med att komma och se så att jag inte försvunnit någonstans! :D



Visst, Lotus kan hur lätt som helst hoppa över det där gallret. Han är en spänstig hund och behöver inte direkt kämpa för att ta sig över :p haha. Men han har ännu inte kommit på att han kan hoppa över, och då är jag nöjd :) Tror inte han är så sugen på att hoppa över, då det är en bit ner till marken, bron ligger ju inte kloss i backen precis :)

Jag känner mig då nöjd, eller så nöjd jag nu kan bli för tillfället när det gäller hundarna. Egentligen skulle jag vela ha staket runt gården + att jag vill att hundgården ska bli klar någongång.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0