Lördag

Igår var vi och hälsade på hos Tobbe :) Var väldigt trevligt! Var där ganska så sent, så idag har man sovit lite för länge.. Skulle egentligen ha gått och lagt mig tidigare, men nu blev det ju inte så :)
Och enda gången jag inte har med mig plånboken (där körkortet är), så blir jag stoppad av polisen.. Glömde plånboken igår, eftersom det var Fredrik som körde in till Kalix. Sedan tog han någon öl hos Tobbe, vilket egentligen inte var tänkt, så då fick jag köra. Som tur var så var det två, snälla, kvinnliga poliser. Behövde bara blåsa, säga mitt personnummer och namn, vänta på att dem kollade upp bilen och konstatera att den inte är min, då jag inte ser ut att vara av det manliga könet och heta Fredrik ;) hahaha.

Ska alldeles strax åka till Haparanda.
Ska på Rajala och leta efter lite kläder, se på när min bror Robin går balen, och sedan ska jag jobba :) Var ett sista minuten jobb, och det har jag verkligen inte råd att tacka nej till :) Ska bli roligt :)
Nä, nu ska jag fixa det sista innan vi åker iväg.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0