Fredag

Fredag idag då..
Vaknat tidigt idag, men inte fått något vettigt gjort, mer än att jag plockat bort några grässtrån från min blombänk.
Vet inte alls vad jag ska hitta på. Känner mig inte ett dugg sugen på att städa. Vill i så fall skura, men Fredrik råkade knäcka av skaftet till skurmoppen sist han skurade, så måste inskaffa en ny..
Ska i alla fall till Kalix senare, måste köpa snus, och ska då passa på att sola. Känner att jag behöver lite terapi ;)

Äh. Lägger väl upp lite bilder istället för att skriva en massa skit.


Min supersöta datormus som jag fick av Fredrik.


Lotus tycker inte om sin nya tilldelade plats i bilen. Han sitter bara där och ser olycklig ut. Eller, han gjorde det i början, nu har han börjat vänja sig :) Felix däremot, han får i princip ångest när han sitter där, flåsar som ett tok och klöser på ryggstödet.. :(


Kalix cruising.


Älskade plattnos <3


Promenad med Lotus..


Älskade vilddjur <3
Hade busat på gården och lade oss sedan ner på gräsmattan och vilade i solen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0