Fredag

Fredag idag då..
Kommer inte bli så mycket gjort för min del idag, då jag jobbar några timmar ikväll..
Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan hoppa i duschen. Kommer nog att åka till Happis på några timmar fast att jag inte börjar förrän 19.00.. Måste se om mamma hade nå kläder som passar mig, annars måste jag fara och hitta nå billiga kläder som jag kan ha på jobbet.
Fredrik blev lite grinig och tyckte att det är arbetsgivarens ansvar att hålla en med kläder om det är något speciellt man ska ha på sig. Svårt att förklara för honom att man inte har sådan tur i vissa branscher, som han hade och fick flera ombyten - kläder och skor för flera tusen..

Lite nervös inför jobbet idag, om jag förstod rätt så skulle de bara vara tre timmar, men aa. Behöver verkligen få lite förberedelser inför imorgon! Vet inte alls vad jag ska göra imorgon, servera? Njääe? Har ju aldrig gjort det förr! Plocka disk? Mycket troligt! ååh jag blir så nervös! Men såå roligt att få testa på något nytt! :) Blir bra erfarenhet tills om några veckor då jag vissa mornar ska vara i frukosten! :)

Aja. Ska väl gå och plocka fram lite kläder och kolla om tvättmaskinen snart blir klar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0