Måndag

Var en slö dag idag på jobbet, fanns i princip ingenting att göra, så skrev ut mig 12.10 och åkte hemåt. Men jag lyckades få mig några timmar iallafall :)
Imorgon ser det lika mörkt ut på jobbsidan.. Sitter och funderar över när jag ska åka dit och hoppas på att jag får ihop så pass många timmar att det lönar sig för mig att jobba imorgon.. Nå, det är morgondagens problem.

Här hemma har det inte blivit mycket gjort. Suttit vid datorn, sett tv och fixat lite här hemma.
Var ute och tränade lite med Lotus och sedan gått på promenad med hundarna. Lotus var jätte duktig när vi tränade här hemma! :) Felix däremot var hemsk att promenera med idag, drog i kopplet hela tiden. Måste ta tag i honom också och börja träna honom. Går ju inte att han får gå och kräkas för att han drar så mycket i kopplet.

Nä, nu ska jag vispa lite grädde. Ska se ett avsnitt av Tre kronor och mumsa i mig jordgubbar med grädde :) Sedan blir det duschen och seeeen sängen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0